Táto verzia Taycanu s pohonom zadných kolies bude využívať menšiu batériu a cenovo by sa mohol pohybovať už okolo 85 000 €.
Elektrický športový sedan Porsche Taycan pridá cenovo dostupnejšiu variantu s pohonom zadných kolies do slotu pod drahšie varianty ako 4S, Turbo a Turbo S s pohonom všetkých štyroch kolies. Takto to uviedol riaditeľ Porsche pre výskum a vývoj Dr. Michael Steiner pre časopis Car Magazine. Steiner mimo iné povedal, že model so zadným pohonom bude využívať menšiu batériu, ale zatiaľ sa nevie, či tým myslí súčasný štandard batérie s výkonom 79,2 kWh, ktorá sa využíva napríklad vo vozidle 4S. Rad modelov RWD (pohon zadnej nápravy) pravdepodobne nebude nijak výrazne lepší ako modely s pohonom všetkých štyroch kolies, pretože pád predného motora s najväčšou pravdepodobnosťou efektivite modelu Taycan skôr uškodí, než pomôže. Taycany s pohonom všetkých štyroch kolies využívajú na pohon vozidla iba predný motor, zatiaľ čo sú na ceste k optimalizácii účinnosti.
Momentálne je 4S najlacnejší z radu Taycanov. Cena sa začína približne na 90 000 € a ponúka 522 konských síl so základnou batériou 72,4 kWh. Cena modelu Turbo s výkonom 670 koní pri dojazde približne 240 kilometrov začína približne na 135 000 €, zatiaľ čo začiatočná cena Turbo S s výkonom 750 koní sa pohybuje okolo 160 000 € a jeho batéria má dosah približne 220 kilometrov.
Spoločnosť Porsche sa zatiaľ nevyjadrila k dostupnosti modelu Taycan s pohonom zadných kolies či už v Európe alebo v USA. Každopádne firma uviedla, že ,,môžeme si byť istí, že iniciatíva elektrifikácie (značky Porsche) sa nezastaví iba pri týchto troch variantoch Taycanu.“